Sivukartta Sulje Ohjelmointi Graafinen ohjelmointi Johdanto graafiseen ohjelmointiin Scratch Johdanto Scratch-ohjelmointiin 1. Aloittaminen 2. Itsestäni 3. Bileet 4. Luo bändi 5. Automaattinen kynä 6. Tarina 7. Vuorovaikutuksia 8. Pelin koodaus: Pallo labyrintissa 9. Pelin koodaus: Ping Pong 10. Pelin koodaus: Flappy Bat 11. Pelin koodaus: Paranna kissapeliä 12. Pelin koodaus: Oma peli Robottiohjelmointi Johdanto Perustehtävät Perustehtävät 1 Kiihdytys ja jarrutus Kierrä este Esimerkki ohjelmakoodista Nelikulmio Pujottelu Perustehtävät 2 Diskorobotti Odota ja liiku kosketuksesta Liikkuu kunnes kosketetaan Tekstintuottaminen Perustehtävät 3 Robotti liikkuu, kunnes havaitsee esteen Ratkaisu Värin tunnistaminen Formularata Perustehtävät 4 Satunnaislukugeneraattori Matematiikkalohko Ratkaisu Syventävät tehtävät Tarkemmat käännökset Neliö Tukkimiehen humala Kauhakuormaaja Malliratkaisu Etäisyysmittari Olio-ohjelmointi Python-kurssi Aloitustarina Peruskomentoja Muuttuja Muuttujan syöttäminen Ehtorakenne if Ehtorakenne if-else Toistorakenne while-silmukka Toistorakenne for-silmukka Listat