Peda.net
Kirjaudu
Luo tili
Langinkosken koulu
Peda.net
>
Kotka
>
Peruskoulut
>
Langinkosken koulu
>
Oppiaineet
>
ATK
>
Muuta
>
Ohjelmointi
>
Graafinen ohjelmointi
>
Scratch
>
12. Pelin koodaus: Oma peli
>
Oma peli
>
Sieppaa.PNG
Sieppaa.PNG
Jaa
Sulje
Tämän kuvan tekstivastine: (tyhjä tekstivastine)
Sieppaa.PNG 45.8 kt
Langinkosken koulu
Meidän koulumme
Päivittäinen koulunkäynti
Koulunkäynnin tuki
Yhteystiedot
Oppiaineet
ATK
Syksy 2022
Hyötyohjelmakurssi
Ohjelmointikurssi
Muuta
GIMP (kuvankäsittely)
Paint.NET
Office365
Videon muokkaus
SketchUp
Pedanet
Geogebra
Kymmensormijärjestelmä
Kotisivut
Ohjelmointi
Graafinen ohjelmointi
Johdanto graafiseen ohjelmointiin
Scratch
Johdanto Scratch-ohjelmointiin
1. Aloittaminen
2. Itsestäni
3. Bileet
4. Luo bändi
5. Automaattinen kynä
6. Tarina
7. Vuorovaikutuksia
8. Pelin koodaus: Pallo labyrintissa
9. Pelin koodaus: Ping Pong
10. Pelin koodaus: Flappy Bat
11. Pelin koodaus: Paranna kissapeliä
12. Pelin koodaus: Oma peli
Robottiohjelmointi
Olio-ohjelmointi
Soundtrap
Windows pikanäppäimet
Projekti
Joustotehtäviä
Biologia
Elämänkatsomustieto
Englanti
Fysiikka
Historia
Kemia
Kotitalous
Liikunta
Maantieto
Matematiikka
Musiikki
Opinto-ohjaus
Ruotsi
Saksa
Tekninen työ
Tekstiilityö
Terveystieto
Uskonto
Yhteiskuntaoppi
Äidinkieli ja kirjallisuus
Karanteeniohje
Teams -ohjeita
Pedanet-ohjeet ja dokumentit
Oppilaskunta