Dag 4: söndagen den 8 maj

Muumioita ja huvipuistoja

Heräsimme, söimme aamiaisen hostellilla ja lähdimme metrolle ennen kymmentä. Ajoimme Rådhusetin asemalle josta kävelimme Stadshusetille. Meillä piti olla vierailu Stadshusetissa sekä nousu Stadshustornetiin jotka kuitenkin olivat kiinni Euroviisujen vihkiäisten takia. Kävelimme läheiselle kiskalle suunnitelmien muutosten takia ja nautimme ihanasta säästä. Jatkoimme matkaa vanhaan kaupunkiin jossa meillä oli vapaa-aikaa parikymmentä minuuttia. Koska emme päässet kaupungintaloon päätimme vierailla Medelhavsmuseetissa jossa näimme mm. muumioita. Museolta jatkoimme seuraavalle museolle nimeltä Hallwylska palatset, loistokkaassa palatsissa saimme puoli tuntia aikaa kierrellä. Palatsi kierroksen jälkeen meillä oli taas vapaa aikaa ja kävimme omatoimisesti syömässä. Tämän jälkeen kokoonnuimme sergelin portailla ja lähdimme kohti Djurgårdenia. Sinne matkustimme lautalla. Kävimme katsomassa upeaa Vasa laivaa jonka jälkeen kävimme Gröna Lundissa muutamissa laitteissa. Huvittelun jälkeen lähdimme kohti hostellia syömään, suihkuun ja nukkumaan. Jenna ja Anna.