1.12.

MA
3lk s.137 kotitehtävämökki tai taituritehtävä

4lk s.133 kotitehtävämökki tai taituritehtävä

AI
Tarinan suunnittelua monisteeseen kolme ensimmäistä kohtaa: 

1. ALKU

- Keksi mielenkiintoinen aloitus

- Esittele päähenkilö ja sivuhenkilöt, kerro tapahtumapaikasta

2.TARINAN KEHITTYMINEN
Onko päähenkilöllä jokin ongelma tai tavoite?

Voidaan esitellä uusia paikkoja tai henkilöitä.

3.HUIPPUKOHTA

-Tapahtuu jotain yllättävää tai ristiriitaista.

Tarinan suurin juonenkäänne, joka muuttaa kaiken.

Peda.net käyttää vain välttämättömiä evästeitä istunnon ylläpitämiseen ja anonyymiin tekniseen tilastointiin. Peda.net ei koskaan käytä evästeitä markkinointiin tai kerää yksilöityjä tilastoja. Lisää tietoa evästeistä