Luokat 3-6

Tavoitteet:

Harjoitellaan tarkkojen toimintaohjeiden antamista, kirjoittamista ja noudattamista.

Keinoja: toiminnalliset radat ja tehtävät. Matematiikan kirjojen koodausmateriaalit ja -tehtävät sekä sähköiset materiaalit.

Tutustutaan erilaisiin koodaussovelluksiin ja internetsivuihin. Verkosta löytyy useita visuaalisia ohjelmointiympäristöjä. Tutustumalla oppilas löytää itselleen mieluisan sovelluksen.
Esimerkiksi iPadeilla Scratch jr., Box island, Tynker
www.studio.code.org,
www.kodable.com,
www.lightbot.com,
www.helloruby.fi

Innostetaan oppilasta rohkeasti kokeilemaan koodausta eri tavoilla.

Peda.net käyttää vain välttämättömiä evästeitä istunnon ylläpitämiseen ja anonyymiin tekniseen tilastointiin. Peda.net ei koskaan käytä evästeitä markkinointiin tai kerää yksilöityjä tilastoja. Lisää tietoa evästeistä