Tiedote Kukri ry:n sääntömuutoksesta

Kevään aikana Kuopion kristillisen päiväkodin ja koulun kannatusyhdistys ry:n hallitus on valmistellut yhdistyksen sääntömuutosta. Säännöt ovat osittain vanhentuneet ja vaativat mielestämme muutenkin parantelua. Yhdistyksen kevätkokous päätti, että tarjotaan kaikille yhdistyksen jäsenille tasapuolinen mahdollisuus osallistua sääntöjen uudistamiseen.

Tässä tietoa kevätkokouksen päättämästä etenemistavasta.

Tarkemmat ohjeet ja materiaalit osallistumista varten voi pyytää sähköpostilla yhdistyksen hallituksen sihteeriltä 30.4. alkaen, Juho Viitasalo juho.viitasalo@iki.fi.

Saatujen ohjeiden mukaiset sääntömuutosehdotukset pitää toimittaa Juho Viitasalolle sähköpostilla 5.5. mennessä. 6.5. julkaistaan kokouskutsu. Ajoissa toimitetut ehdotukset liitetään osaksi kokousmateriaalia, jonka saa pyydettäessä Juho Viitasalolta 6.5. alkaen.

Uusista säännöistä päätetään kokouksessa 13.5. Jokaisella yhdistyksen jäsenellä on yksi ääni kokouksessa. Uusien sääntöjen hyväksymiseen tarvitaan 3/4 äänistä.

Sääntömuutoksen vaiheet

Ti 30.4. Tämä tiedote julkaistaan, ohjeet saa pyydettäessä.

Su 5.5. Jäsenien omat sääntömuutosehdotukset on lähetetty hallituksen sihteerille ohjeiden mukaisesti.

Ma 6.5. Yhdistyskokouskutsu julkaistaan Wilmassa, Daisyssa, nettisivuilla ja ilmoitustaululla, kokousmateriaalit toimitetaan pyynnöstä, sekä kaikille niille, jotka ovat pyytäneet aikaisemmin ohjeita ja materiaaleja sääntömuutokseen liittyen.

Ma 13.5. Pidämme yhdistyskokoksen, jossa päätetään uusista säännöistä.

Tervetuloa mukaan!

Ystävällisin terveisin,