Aikuisten perusopetus

Aikuisten peruopetus on tarkoitettu aikuisille. Henkilöitä pitämässä toisiaan käsistä
Aikuisten perusopetus on tarkoitettu oppivelvollisuusiän ylittäneille täysi-ikäisille. 
Oppivelvollisuudella tarkoitetaan Suomessa peruskoulua.
Jokaisen Suomessa asuvan tulee käydä peruskoulu.
Aikuisten perusopetus on tarkoitettu henkilöille, jotka eivät ole käyneet peruskoulua.

Kansanopistot tarjoavat aikuisten perusopetusta.
Aikuisten perusopetuksessa on kaksi (2) vaihetta.
Ensimmäinen (1.) vaihe on alkuvaihe.
Toinen (2.) vaihe on päättövaihe.
Aikuisten peruopetus kestää yhdestä (1) vuodesta viiteen (5) vuoteen. 

Alkuvaiheeseen kuuluu vähintään 38 kurssia. 
Koristekuva koulutusasteistaPäättövaiheeseen kuuluu vähintään 46 kurssia.
Vähintään tarkoittaa, että pitää käydä ainakin tuon verran kursseja.

Peda.net käyttää vain välttämättömiä evästeitä istunnon ylläpitämiseen ja anonyymiin tekniseen tilastointiin. Peda.net ei koskaan käytä evästeitä markkinointiin tai kerää yksilöityjä tilastoja. Lisää tietoa evästeistä