Aikuisten perusopetus
Aikuisten perusopetus
Aikuisten peruopetus on tarkoitettu aikuisille. 
Aikuisten perusopetus on tarkoitettu oppivelvollisuusiän ylittäneille täysi-ikäisille.
Oppivelvollisuudella tarkoitetaan Suomessa peruskoulua.
Jokaisen Suomessa asuvan tulee käydä peruskoulu.
Aikuisten perusopetus on tarkoitettu henkilöille, jotka eivät ole käyneet peruskoulua.
Kansanopistot tarjoavat aikuisten perusopetusta.
Aikuisten perusopetuksessa on kaksi (2) vaihetta.
Ensimmäinen (1.) vaihe on alkuvaihe.
Toinen (2.) vaihe on päättövaihe.
Aikuisten peruopetus kestää yhdestä (1) vuodesta viiteen (5) vuoteen.
Alkuvaiheeseen kuuluu vähintään 38 kurssia.
Päättövaiheeseen kuuluu vähintään 46 kurssia.
Vähintään tarkoittaa, että pitää käydä ainakin tuon verran kursseja.

Aikuisten perusopetus on tarkoitettu oppivelvollisuusiän ylittäneille täysi-ikäisille.
Oppivelvollisuudella tarkoitetaan Suomessa peruskoulua.
Jokaisen Suomessa asuvan tulee käydä peruskoulu.
Aikuisten perusopetus on tarkoitettu henkilöille, jotka eivät ole käyneet peruskoulua.
Kansanopistot tarjoavat aikuisten perusopetusta.
Aikuisten perusopetuksessa on kaksi (2) vaihetta.
Ensimmäinen (1.) vaihe on alkuvaihe.
Toinen (2.) vaihe on päättövaihe.
Aikuisten peruopetus kestää yhdestä (1) vuodesta viiteen (5) vuoteen.
Alkuvaiheeseen kuuluu vähintään 38 kurssia.

Vähintään tarkoittaa, että pitää käydä ainakin tuon verran kursseja.