Kotoutumiskoulutus

Kotoutumiskoulutus

Kotoutumiskoulutus on aikuisille maahanmuuttajille.Henkilö puhumassa Suomea
Koulutuksessa opetellaan suomen kieltä.
Koulutuksessa opetellaan suomen kulttuuria. 
Koulutuksessa pyritään oppimaan suomea.
Koulutuksessa pyritään oppimaan suomen kulttuuria.


Koulutus kestää yhden (1) vuoden. 
Viikossa opiskellaan 20-25 tuntia.
Viikon aikana oppitunteja on 20-25 tuntia.

Opiskelussa suoritetaan työharjoittelu.
Työharjoittelu tarkoittaa töiden tekemistä ja töiden tekemisen opettelemista.

Koulutus on maksuton joillekin opiskelijoille.
Opiskelu on maksutonta JOS:
Sinulle on tehty kotoutumissuunnitelma TE-toimistossa tai kunnassa
Sinulla on kotoutumisaikaa jäljellä
Sinulle on hyväksytty koulutus TE-toimistossa tai kunnassa.

Opiskeluvälineet, majoitus ja ruokailut ovat myös ilmaisia.

Peda.net käyttää vain välttämättömiä evästeitä istunnon ylläpitämiseen ja anonyymiin tekniseen tilastointiin. Peda.net ei koskaan käytä evästeitä markkinointiin tai kerää yksilöityjä tilastoja. Lisää tietoa evästeistä