Polis på besök 👮‍♀️

Stjärnorna gick till parken för att hälsa på en polis som berättade åt oss om polisen arbete och visade oss polisbilen. Barnen tyckte det var jätte spännande och roligt!

De fick bland annat sitta bakom ratten och bak i bilen "dit man sätter tjuvar".