Toukokuu

Viikko 22

Tällä viikolla meillä olikin vähön lyvyempi viikko olimme vain maanantaina ja perjantaina työn ääressä. Neillä oli maanantaina retki päivä tuijan leikkipuistoon ja kaikilla oli todella kovaa leikimme ja döimme pienet eväät ennen koti matkaa. Kyllä maisui kaikille. Sitten busdilla takaisin janitan luo syömään ja nukkumaan. 

Kyllä oli mukava laskea vessanpöntästä ales. 
Perjantaina teimme kauan odotetun retken vellamoon yhdessä iidan kkanssa.. mrillä oli vellamossa kyllä valtavan hauskaa. Kyllä muuten viihtyivät lapset hyvin. Oli todella mukavaa . 

Vellamossa on ai a psljon upeaa nähtävää ja lapset etenkin siitä pitävät.  

Voi niitä ilon ja riemun kiljahduksien määrään.