Toukokuu 2024

Viikko 22

Maanantai
Maanantaina Aloitimme viikon.ulkoilulla lähdimme heti aamupalan jälkeen puistoon Meillä oli oikein mukavaa. Sen lisäksi ehdimme myös leikkiä pihalla vähän aikaa puiston jälkeen..

Tiistai
Lähdimmekin kävellen prismalle. .. menimme sinne buffaan syömään. Lapset olivat ihan innoissaan asiasta. He olivat odottaneet koska sinne menemme syömään. Ruoka oli hyvää ja kaikki söivät tyytyväisenä lautaset tyhjiksi. Ehkä vielä vähän lisääkin haimme ekan annoksen päälle..  Kyllä oli hyvää ruokaa. Ruuan jälkeen lähdimme kotiin kävelle. Hienosti isommat jaksoivat hyvin kävellä takaisin minun luokse...

Keskiviikko
Lähdimme puistoon leikkimään kun olimme saaneet aamupalan syötyä.. menimme leikki kentälle ja siellä oli todella mukavaa...
Torstai
Torstaina lähdimme ex tempore kävelylle..
Lisäksi ostimme kaupasta pienen kahluu altaan. Siitä lapset pitivät ihan valtavasti...se otettiin heti käyttöön kun kaupasta tulimme.. ,

Perjantai

Jatkoimme vesi leikkejä altaassa puhlaamista ja Meillä oli oikein mukavaa. Lämmintä on onneksi ollut ja tosi kova viikko takana.
Ensiviikolla jatketaan..

Viikko 21

Maanantai
Tämä viikko Aloitettiin viikari puuhilla multilink palikoilla. Tehtiin samanlaisia mitä lapussa oli ja kokeilimme myös jatkaa niitä useamman saman laisen. Hyvin jaksoivat viskarit viskarihommia tehdä..

Löydettiin me joku pieni toukkakin kiven vierestä mönkimässä. Mikähän tästäkin mahtoi tulla.. söpö pieni toukka

Tiistai
Tänään jatkoimme puuhastelua ulkona ja leikkien hiekkalaatikolla ha kiikkuen keimuissa. Lapset tykkää kovasti keinua ja trampoliinilla hyppiä..

Päivät menee nopeaan kun on paljon puuhaa..
Keskiviikko
Lähdimme pietanpolun leikkipuistoon leikkimään. Siellä olikin ihan hiljaista ja rauhallista. Lapset viihtyivät siellä hyvin..

Laskimme mäkeä ja keinuimme ..

Torstai
Tänään lähdimme sitten puistoon kävimme sekä pietanpolulla että hurjan polulla puistoilemassa. Meillä oli pienet eväät mukana herkuttelimme hurjan polulla sitten tulimme koriin söimme ruuan ja menimme nukkumaan.. Meillä oli oikein mukava päivä. Unien jälkeen tulimme pihalle leikkimään. Lämmintä on kyllä piisannut ja olemme myös muistaneet laittaa Aurinko rasvaa jokaiselle..

Perjantai.

Tänään ulkoilimme olemme olleet viikolla ulkona todella paljon sekä olemme syönneet myös ruuan ja välipalan ulkona lämpöä on piisannut ja lapset ovat kyllä nauttineet ihanista ilmoista  toivotaan että lämpöä riittää .
Kävimme myös moikkaamassa Tänään Suvia ja tuijaa korelan leikkikentällä.. eväät olivat mukana oli oikein mukava ja onnistunut reissu koko ryhmän kanssa. Kaikilla oli kovaa ja tekemistä puistosta löytyi.

Mukava viikko paljon puuhaa ja tekemistä.

Ensiviikolla jatketaan

Viikko 20

Maanantai
Aloitimme viikon retkellä väksyn kentälle moikkaamaan Leenaa ja Suea lapsineen oli mukava nähdä pitkästä aikaa heitäkin. Ilmakin oli ihan lämmin.. Lapset juoksivat ja leikkivät kentällä kun oli tilaa.. Oli mukava nähdä myös muita aikuisia.

Tiistai
Tiistain aloitimme ensin vähän sisä leikillä sitten aika nopeasti lähdimme ulos. Ulkona olimme ihan reilun aikaa. Sitten tulimme sisään ja syömään. Syömisen jälkeen menimme pienelle päivä levolle..
Päivälevon jälkeen söimme välipalan ja lähdimme ulos takaisin...

Lähdimme kävelyretkelle Prismaan
Menimme sinne vähän karhuselliin pyörimään ja ostamaan marjoja sekä vesimeloni välipalalla.. vesimeloni on meistä todella hyvää. Me tykätään siitä paljon kaikki ihan pieninkin... Meillä oli hyvä kauppa reissu... huomenna jatkuu..

Torstai
Lähdimmekin extempore retkelle kaupunkiin. Meillä oli oikein mukavaa kaikilla siellä. Löysimme torilta vesirinkeleitä ja leikimme puistossa ja kivaa oli.. Meillä on ollut erittäin hyvä viikko ja kaikilla on ollut oikein mukavaa..

Huomenna jatketaan..

Perjantai

Lähdimme myös extempore retkelle koko ryhmän voimin leikkimään leikkipuistoon kaupunkiin. Kaupungin talon taakse. Meillä oli oikein mukavaa ja sää suosi ja lapset viihtyivät hyvin.

Iltapäivällä ruuan ja päivälevon jälkeen leikimme pihalla kaikki yhdessä potkimme palloa ja puhaltelimme kuplia.

Meillä on ollut ihan mahtava viikko..

Ensiviikolla jatketaan...

Viikko 19

Maanantai
Aloitimme viikon retkellä luoviin yhdessä koko perhepäivähoidon kanssa. Vietimme koko päivän luovissa. Saavuimme luoviin klo 9 ja lapset tulivat suoraan sinne viettämään päivää. Leikimme ulkona ja keinuimme. Muut hoitajat ja heidän hoitolapset tulivat vasta 10 jälkeen sillä he tulivat bussi kyydillä.. Päivä oli oikein mukava ja onnistunut. Söimme luovissa minun mukaan pakkaamia eväitä  kaikki lapset söivät oikein hyvin. Päivälevon jälkeen saimme luoviin poni ajelua ja ihanat halibernit.

Voi sitä lasten riemua ja iloa kun poni ja Bernit tulivat.

Meillä oli aivan huippu kiva päivä.
Hoitolapset vanhempien kanssa pääsivät myös poni ajelulle jos halusivat mennä..

Tiistai
Meillä alkoi yhden hoitolapsen syntymäpäiviä juhlien. Lähdimme kauppaan hakemaan hänen toivomia välipalan herkkuja. Pyörimme prisman karhusellissä ja Meillä kaikilla oli tosi mukavaa.. Kaikki tykkäsivät herkkujen haku retkestä Prismaan. Päivä meni nopeasti ja välipalalla herkuteltiin sankarin valitsemia herkkuja.
Aloittelimme myös äitienpäivä yllätyksen tekoa. Kortti ja yllätys lahja..
Mukava päivä..

Keskiviikko
Tänään me leikimme ulkona ja lauloimme ja vähän jumppailimme musiikin tahdissa. Kaikki olivat hienosti mukana ikätason mukaisesti.. Meillä on hyvin liikkuva ja aktiivinen ryhmä. Ulkoilemme paljon laulamme ja leikimme. Katselemme vähän päiviä ja sää tietoja. Meillä on oikein mukavaa. Yhdessä voi tehdä kaiken laista.

Helatorstai

Perjantai
Perjantaina jatkoimme viikkoa vähän laulaen leikkien ja ulkoillen
.Meillä on ollut ihan huippu kiva Viikko ensiviikolla jatketaan..Lisäksi teimme vielä loppujen kanssa äitienpäivälahjat loppuun.

Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille ..