Esiintyminen sivistysjohdolle Juurikkasaaressa

Lähtö Musicalta klo 12.30 tai sovituin kyydein siten että perillä Juurikkasaaressa ollaan klo 13.00
Esitys klo 13.30

Kansallispuku valmiiksi päällä

Kavala
Stand up
I feel so good
Pato