Palaa arviointipohjiin
Arviointivaihtoehtojen esitystapa: Kyllä / Ei vielä
Osuus |
Kriteeri |
20 % |
Seuraan omaa työskentelyäni tekemällä opinnoistani säännöllisesti työpäiväkirjaa |
20 % |
Olen tutustunut öljyvärimaalauksen tekniikkaan ja ilmaisuun tekemällä taidekopion valitsemastani teoksesta |
20 % |
Olen soveltanut öljyväri-, akryyli- ja/tai sekatekniikkaa vapaassa harjoituksessa (läpinäkyvän gesson kanssa) |
20 % |
Olen tehnyt StopMotion -pala-animaation |
20 % |
Olen tehnyt digitaalisen maalauksen (Sketchbook tai Adobe Sketch-sovelluksella) käyttäen kuvassani hyväksi eri tasoja |
Osuus |
Kriteeri |
17 % |
Olen tutustunut itselleni merkitykselliseen visuaaliseen kulttuuriin omatoimisella näyttelykäynnillä ja kirjoittanut peda.net palautuskansioon lyhyen kuvauksen, jossa pohdin kontekstia: eli kuvailen teoksia historiallisessa yhteydessä, esimerkiksi nykyisiin tai aikaisempiin kotimaan- ja maailmantapahtumiin liittyen tai liittyen taiteilijan muuhun tuotantoon ja elämään. |
17 % |
Olen käyttänyt digitaalisia välineitä ja verkkoalustoja tiedonhankintaan ja työskentelyni esittelyyn |
17 % |
Olen tutustunut taidehistorian kuvastoihin (renessanssi-nykyaika) joko seuraamalla luentoja tai peda.netin materiaalien pohjalta |
17 % |
Olen tutustunut erilaisiin viittauksiin taideteosten tai taiteenlajien välillä |
17 % |
Olen tutustunut visuaalisen esittämisen funktioihin, -kuvallisen esittämisen merkityksiin |
17 % |
Olen tutustunut kuvien, sanojen ja merkkien yhdistelmiin ja rinnastuksiin taideteoksissa |
Osallisuus ja vaikuttaminen
Osuus |
Kriteeri |
25 % |
Olen osallistunut yhteiseen virtuaalinäyttelyyn omalla teoskokonaisuudella |
25 % |
Seuraan opintokirjani avulla opintojeni edistymistä |
25 % |
Olen osallistunut yhteiseen arviointikeskusteluun (pienryhmässä) -kerron töistäni ja niiden prosessista, kuuntelen ja arvostan toisten näkemyksiä, annan palautetta sekä keskustelen sopivilla käsitteillä |
25 % |
Osaan käyttää välineitä ja materiaaleja tarkoituksenmukaisesti, turvallisesti ja kestävän kehityksen mukaisesti |