Kiitos ja hyvää kesää mainio 6D ja huoltajat! Jaa Sulje Tämän kuvan tekstivastine: Kiitos nopeasti kuluneista kahdesta lukuvuodesta! ❤️ 20260530_140709.jpg 242.8 kt