Scratch 4

Tehtävä 3.

Lisää peliin ajastus. Mitä pitempään pelataan, sitä nopeammin pallo liikkuu.

Tehtävä 4.

Toteuta Slicks'n Slide -peli ylläolevan linkin ohjeen mukaan.

Tehtävä 5.

Lisää peliin toiminnallisuudet toiselle hahmolle. Huomaa että saatat joutua muuttamaan myös ensimmäistä hahmoa. Miksi?

Tehtävä 6.

Lisää peliin voittomahdollisuus. Se pelaaja, joka ajaa ensin 3 kierrosta, voittaa pelin.

Tehtävä 7.

Laadi lentelypeliin tallennusmahdollisuus ylläolevan linkin ohjeiden mukaisesti.

Peda.net käyttää vain välttämättömiä evästeitä istunnon ylläpitämiseen ja anonyymiin tekniseen tilastointiin. Peda.net ei koskaan käytä evästeitä markkinointiin tai kerää yksilöityjä tilastoja. Lisää tietoa evästeistä