Selkokielinen animaatio hampaiden harjaamiseen
Katso video: Harjaa hampaat näin
Tekijä: Paputuubi. 2014. Harjaa hampaat näin. Selkokielinen animaatio opastaa hampaiden harjaamiseen.
Lisää tietoa hampaiden hoitamisesta selkokielellä: Selko.fi - Hampaiden hoito kannattaa.
Tekijä: Paputuubi. 2014. Harjaa hampaat näin. Selkokielinen animaatio opastaa hampaiden harjaamiseen.
Lisää tietoa hampaiden hoitamisesta selkokielellä: Selko.fi - Hampaiden hoito kannattaa.