Matkapäivä tiistai 27.9

tiistai 27.9

Matkamme alkoi matkakeskuskesta josta juna lähti Tikkurilaan kello 10.15, mutta meidän täytyi olla paikalla jo ennen kymmentä. Hieman ennen kymmentä Jarno huomasi, että eväät olivat unohtuneet Tikkakoskelle. Hän lähti Shelliltä ostamaan uusia eväitä. Jarno melkein myöhästyi junasta, johon Tiina totesi ”tulkoon sitten autolla perässä”. Jarno kuitenkin kerkesi junaan ja reissun ensimmäinen vastoinkäyminen saatiin selätettyä.

Tikkurilassa vaihdoimme lähijunaan, jolla pääsimme lentokentälle. Hoidimme check-in:in kunnialla ja menimme Burger Kingiin syömään.

Jarno lähti lentokentällä ostamaan vielä tuliaisia saksalaisille opettajille ja näimme hänet seuraavan kerran vasta Frankfurtissa, joten siinä oli pieni jännitys on Jarno matkassa.

Lento sujui hyvin elokuvia katsellen. Lähdimme hieman aikataulusta myöhässä, mutta olimme perillä sateisessa Frankfurtissa ajallaan.

Kävimme syömässä pienessä kahvilassa välipalaa Frankfurtin lentokentällä jonka jälkeen tulimme bussille jolla pääsimme Herzhauseniin. Saksalaiset host-kaverit tulivat yllätyksenä meitä vastaan ja lähdimme heidän kanssa yhdessä bussilla Herzhauseniin.

Auroora ja Salla T.

Kommentit

Kirjaudu sisään lisätäksesi tähän kommentin