matkustuspäivä tiistai 4.10

tiistai 4.10

Heräsimme hieman ennen kello viittä ja saavuimme koululle viimeistään 5.45. Kaikki tulivat koululle hostin kanssa ja hyvästelimme heidän ja lähdimme ajamaan kohti Frankfurtia.

Bussimatka Frankfurtiin meni nopeasti ja olimme jo ennen kello yhdeksää Frankfurtin lentokentällä. Teimme lähtöselvitykset, jonka jälkeen kävimme ostamassa vielä viimeiset tuliaiset. Lento lähti 11.45.

Lentokoneessa teimme biologian kokeen ja sen jälkeen olimme vain puhelimella ja odotimme Suomeen pääsyä. Saavuimme Helsinkiin noin kello 15.15 ja lentokentältä lähdimme heti Tikkurilaan, koska halusimme syödä siellä ruokaa.

Tikkurilassa kävimme kysymässä parista eri ravintolasta, että mahtuisiko sinne 12 hengen seurue. Lopulta menimme syömään buffet ravintolaan. Tikkurilassa olimme noin 2 tuntia, jonka jälkeen juna kohti Jyväskylää lähti kello 18.19.

Jyväskylän matkakeskukselta kaikki lähtivät omilla kyydeillään kotiin ja samalla päätimme yhteisen Saksan reissumme. Mieleemme jäi kuitenkin mahtava kokemus ja odotamme jo, että saksalaiset tulevat meille Suomeen.

Auroora & Salla T.

Kommentit

Kirjaudu sisään lisätäksesi tähän kommentin