Erasmus-hanke, The BIG GAME

The "BIG_GAME project - Immersive and Multidisciplinary STEM Learning through A Cooperative Story-Driven Digital Game" - hanke on monialainen, STEM-opetusta tukeva kansainvälinen Erasmus-hanke. 

 Hankkeen tavoitteena ovat: 

  1. Lisätä kiinnostusta STEM-aineiden opetusta kohtaan (STEM= science, technology, engineering, mathematics) sekä näiden alojen huippuosaamisen edistäminen. Hankkeen keskiössä ovat opetuksen ilmiölähtöisyys ja monialaisuus. 
  2. Digitaalisen muutoksen vahvistaminen kouluissa käyttämällä internetpohjaista oppimisympäristöä, jossa käytetään apuna digitaalista tarinankerrontaa. 
  3. Opettajien ja 11-16 vuotiaiden oppilaiden digitaalisten taitojen tukeminen 
  4. Tietoisuuden lisääntyminen keskeisten ympäristöongelmien, erityisesti ilmastonmuutoksen suhteen. Tavoitteena tarjota mukaansatempaavia ja asenteisiin vaikuttavia oppimiskokemuksia.

Hankkeessa ovat mukana olevat partnerit: 

  • Turun yliopisto, Suomi (koordinaattori) 
  • Joensuun lyseon peruskoulu, Suomi 
  • Tallinnan kansainvälinen koulu, Viro 
  • I.C. Maria Montessori, Italia 
  • U-TRACK, Italia 
  • EuroEd, Romania 
  • Tallinnan yliopisto, Viro 
  • PIXEL, Italia 

Kohderyhmä: 

  • Yläkoulun opettajat 
  • 11-16-vuotiaat oppilaat.
Lisätietoa hankkeesta: https://big-game.eu-track.eu

Peda.net käyttää vain välttämättömiä evästeitä istunnon ylläpitämiseen ja anonyymiin tekniseen tilastointiin. Peda.net ei koskaan käytä evästeitä markkinointiin tai kerää yksilöityjä tilastoja. Lisää tietoa evästeistä