Viikonloppu 30.5.-31.5.2026
Tänä viikonloppuna tehtiin päiväkodissa kotitöitä. Isommalta lapselta onnistui hedelmien pilkkominen välipalaksi hedelmäsalaattia varten. Pienemmät siivosivat ahkerasti lattiaa. Ovien ja laatikoiden aukaisu ja sulkeminen oli heille myös mieluista puuhaa.
Sunnuntaina käytiin aurinkoisella retkellä Tölön puistossa. Siellä oli riemua vaijerikeinussa, kukkia sai ostaa kukkakaupasta ja keppien kuljetustehtaalla oli myös kiirettä.
Sunnuntaina jatkettiin myös lauantaina alkanutta ruuanlaittoteemaa. Teimme pienen kakun ja pannukakkua iltapalaksi. Kaupasta piti hakea kananmunia ja tarkastettiin että kaikki munat ovat ehjiä. Pannukakku oli niin hyvää, että maha syötiin kipeäksi 😋
Sunnuntaina käytiin aurinkoisella retkellä Tölön puistossa. Siellä oli riemua vaijerikeinussa, kukkia sai ostaa kukkakaupasta ja keppien kuljetustehtaalla oli myös kiirettä.
Sunnuntaina jatkettiin myös lauantaina alkanutta ruuanlaittoteemaa. Teimme pienen kakun ja pannukakkua iltapalaksi. Kaupasta piti hakea kananmunia ja tarkastettiin että kaikki munat ovat ehjiä. Pannukakku oli niin hyvää, että maha syötiin kipeäksi 😋