Otavan ja Sanoma Pron digitehtävät
https://oppilas.otava.fi/
Kirjaudu sisään Oppilaan Maailmaan omalla nimelläsi ja opettajan antamalla henkilökohtaisella avaimella (salasana).
Digilisätehtävät sisältävät sähköisiä tehtäviä ja pelejä oppilaan käyttöön. Digilisätehtävät toimivat tietokoneella ja tabletilla koulussa ja kotona.
Äidinkielen tehtävät harjoittavat lukemaan ja kirjoittamaan oppimista niin äänne-, tavu- kuin sanatasollakin. Perustehtävien lisäksi aineistossa on pelillisiä tehtäviä: sieppaa sanoja, seikkaile sammakkona, ratkaise sanasokkeloita, pelaa muistipelejä.
Tehtävissä on ylös- ja alaspäin eriyttäviä vaihtoehtoja. Oppilas kerää palkintoja edistymisestään ja pokaaleista oppilas näkee, mitä on jo suorittanut.
Matematiikassa oppilas voi valita jokaiseen oppikirjan tuntiin perustason ja ylöspäin eriyttävän tason tehtäviä. Tehtävät on suunnattu opeteltavan asian oppimisen vahvistamiseen ja kertaamiseen. Aineistoissa on runsaasti myös päässälaskuja sekä pelejä.
Puhelimeen ladattavalla Otavan ilmaisella OTSO-sovelluksella voi avata Seikkailujen aapisen ja Oivaltaja 1 (matematiikka) digitaalisia sisältöjä (tekstejä ääneen luettuna, videoita ja animaatioita) ilman kirjautumista. Kirjan kannen ja oikean sivun skannaamalla pääsee sisältöihin käsiksi.
2) Ympäristöopin ja englannin digitehtäviin Sanoma Pron Bingelissä pääset kirjautumaan tästä (oma nimi ja salasana):
https://www.sanomapro.fi/
Puhelimeen ladattavalla SanomaPron ilmaisella ARTTU-sovelluksella voi avata Come with me! 1 (englannin kieli) ja Kätkö 1 (ympäristöoppi) digitaalisia sisältöjä (tekstejä ääneen luettuna, videoita ja animaatioita) ilman kirjautumista. Kirjan kannen ja oikean sivun skannaamalla pääsee sisältöihin käsiksi.
Kommentit
Kirjaudu sisään lisätäksesi tähän kommentin