Ohjelmointi

1. Jakso (syksy)

Tutustutaan opettajan kanssa Scratch -ohjelmointiympäristöön seuraavalla sivulla.
Seuraavat asiat pitäisi tulla selväksi:
  1. Näyttämöalue
  2. Hahmoalue
  3. Komento alue
  4. Koodialue

Käydään opettajan kanssa yhdessä seuraavat skriptit esimerkein:
  1. Tapahtumat
  2. Liike
  3. Ulkonäkö
  4. Ääni
  5. Kynä
  6. Ohjaus
Tehtäviä

Tehtävät ja lisää ohjeita löydät seuraavasta linkistä koodiaapinen.fi.


Peda.net käyttää vain välttämättömiä evästeitä istunnon ylläpitämiseen ja anonyymiin tekniseen tilastointiin. Peda.net ei koskaan käytä evästeitä markkinointiin tai kerää yksilöityjä tilastoja. Lisää tietoa evästeistä