Lauantai 1.10

Tekijä: Riitta Raitio
Herättiin puoli viideltä ja mentiin 4.45 aamupalalle. Sitten lähettiin kiireellä bussiin ja kohti lentokenttää. Selvittiin perille ja päästiin kaikki turvatarkastuksesta läpi. Sitten vähän kierreltiin ja istuskeltiin, koska odotettiin että päästään koneeseen. Päästiin ajallaan koneeseen, nousu meni hyvin ja oli aika väsähtänyttä porukkaa mukana😅 Päästiin turvallisesti Ranskaan asti ja sitten alkoikin laukkujen haku ja armoton kävely. Kävelimme ensin 10min ruumalaukkujen jättöpisteelle. Sitten meille kerrottiin, että meidän pitää odottaa yli tunti, että saamme jättää ne, joten kävelimme takaisin 10min ja menimme syömään. Syönnin jälkeen kävelimme UUDESTAAN sen 10min ja saimme jätettyä laukut pois. Sen jälkeen lähdimme suunnistamaan turvatarkastukseen, jonne ei ollut pitkä matka. Siellä meidän passit tarkastettiin ja tiedot kopioitiin ja pääsimme taas kerran kaikki turvallisesti turvatarkastuksen läpi🤩 Sitten opiskelijat läks kahvilaan ja hetken päästä Riitta ja Jouko tuli meiän perässä sinne kahvilaan. Sen jälkee ihan vaan kulutettiin aikaa kiertelemällä ja kaartelemalla. Tai no siis tätä kiertelyä ja kaartelua tehtiin siihen asti, että lähettiin suunnistamaan portille. Sitte siellä taas vaan kulutettiin aikaa, että päästään koneeseen. Porukkaa oli siellä aivan jäätävästi. Jonot oli älyttömän pitkät ko odotettiin koneeseen pääsyä. Siitä ne sitten pikkuhiljaa alko purkautuun ja päästiin kaikki koneeseen. Oli aika hieno kone, sillä siellä oli kaikilla omat näytöt joista pysty kattoon elokuvia, matkan kulkua ja näki jopa lentokoneen kamerasta eteen ja alas. Ei ollu menny kauan matkaa ko porukka jo nukahti. Sitten jossain vaiheessa lentoa saatiin illallista ja aika lailla nukkumalla se meni se matka.

Tässä teille mietittävää. Miettikää, että me hypätään kohta koneeseen, joka vie meiät johonkin random tuntemattomalle saarelle, jossa tuntemattomat hakee meiät kotiinsa asumaan viikoksi😃

Kommentit

Kirjaudu sisään lisätäksesi tähän kommentin