Yo-juhla 30.5.-26
Lukiosta valmistui 22 ylioppilasta. Riemuylioppilaan tervehdyksen toi Anja Pekkarinen. Uuden ylioppilaan puheen
piti Wilma Myllykoski. Lukion bändi esitti juhlassa kappaleet Vienna, Hero ja Sinuun minä jään.
Ensimmäisen kuvan on ottanut toimittaja Tiina Lamminaho Petäjävesi-lehdestä. Muut kuvat: Johanna Tilus.
piti Wilma Myllykoski. Lukion bändi esitti juhlassa kappaleet Vienna, Hero ja Sinuun minä jään.
Ensimmäisen kuvan on ottanut toimittaja Tiina Lamminaho Petäjävesi-lehdestä. Muut kuvat: Johanna Tilus.