Lähdimme koko päiväkodin voimin kevätretkelle Jokipuistoon. Bussilla ajeltiin laulellen sekä paikan päällä vauhtia riitti leikkipuistossa. Retkieväät herkuteltiin puistossa ja ihmeteltävää oli paljon.
"Pupu meni puskaan, Huu- sai-sai pään pisti piiloon Huu-sai-sai pensaassa kyykki Huu-sai-sai, Nyt se hyppää! Ai-ai-ai Huu-sai-sai x2 Nyt se hyppää! Ai-ai-ai"