Kesälukkari
Lämmin kiitos koteihin muistamisesta!
Ja lapsille kiitokset mahtavasta juhlasta!
Ja lapsille kiitokset mahtavasta juhlasta!
Mikäli ette pääse hakemaan todistusta lauantaina, ne ovat vielä ma 1.6. aamupäivän aikana noudettavissa rehtorin kansliasta (tai vielä sen jälkeen Wilman ohjeen mukaisesti Viitaniemen koululta).
Kesällä kannattaa jo lueskella lukudiplomikirjoja, koska todistuksellahan kaikki on jo kesäksi siirretty neljännelle luokalle.
Koulutyö jatkuu kesäloman jälkeen keskiviikkona 12. elokuuta 2026 kolmen tunnin koulupäivällä klo 9.15-12.30.
Hyvää kesää koteihin toivotellen,
Juha