Peliklubi ja ohjelmointia 4-6
Peliklubi ja ohjelmointia
Soveltava valinnaisainekurssi (MA, AI, KU, MU, LI, EN, HI)
Tavoitteita:
Oppilas osaa toimia ryhmässä muut ryhmän jäsenet huomioon ottaen.
Oppilas osoittaa hallitsevansa monipuolisesti leikkejä, pelaamista ja pelimaailmaa.
Oppilas hallitsee ikätasonsa mukaisia ongelmanratkaisutaitoja.
Oppilas tutustuu leikkeihin ja peleihin eri aikoina.
Sisältöjä:
Oppilas leikkii ja pelaa monipuolisesti erilaisia pelejä, kuten lauta-, kortti-, tietokone-, konsoli- sekä roolipelejä.
Oppilas tutustuu ohjelmoinnin alkeisiin.
Oppilas suunnittelee omia pelejä ja miettii niiden toteuttamiskelpoisuutta.
Oppilas valmistaa lopputyönään oman pelin.
Arviointi:
Sanallisesti merkinnällä hyväksytty/hylätty ja täydentäen miten tavoitteet on saavutettu.
Oppilaan itsearviointi on keskeistä.
Tavoitteita:
Oppilas osaa toimia ryhmässä muut ryhmän jäsenet huomioon ottaen.
Oppilas osoittaa hallitsevansa monipuolisesti leikkejä, pelaamista ja pelimaailmaa.
Oppilas hallitsee ikätasonsa mukaisia ongelmanratkaisutaitoja.
Oppilas tutustuu leikkeihin ja peleihin eri aikoina.
Sisältöjä:
Oppilas leikkii ja pelaa monipuolisesti erilaisia pelejä, kuten lauta-, kortti-, tietokone-, konsoli- sekä roolipelejä.
Oppilas tutustuu ohjelmoinnin alkeisiin.
Oppilas suunnittelee omia pelejä ja miettii niiden toteuttamiskelpoisuutta.
Oppilas valmistaa lopputyönään oman pelin.
Arviointi:
Sanallisesti merkinnällä hyväksytty/hylätty ja täydentäen miten tavoitteet on saavutettu.
Oppilaan itsearviointi on keskeistä.