Äänekoski: opetuksessa käytettävät sovellukset
Äänekosken peruskouluissa ja lukiossa opetuskäytössä olevat sähköiset oppimisympäristöt ja opetusohjelmat.
Oppimisympäristön nimi |
Käyttötarkoitus |
Tietosuoja-seloste |
Dpa-sopimus |
OHJE |
Visma InSchool, Primus, Wilma |
Oppilashallinnan rekisterit, viestintä |
x |
|
|
GSE (Google) |
Toimisto-ohjelmistokokonaisuus |
x |
|
|
Peda.net |
Oppimisalusta |
x |
|
|
Ville |
Oppimisanalytiikka |
|
x |
|
Näppistaituri |
Opetusohjelma |
x |
|
eduaanekoski.net-tunnuksilla |
Sanoma Pro |
Oppimisympäristö |
x |
x |
|
Otavan oppimateriaalit |
Oppimisympäristö |
x |
|
|
Dragonbox |
Matematiikan oppimisympäristö |
|
x |
|
Opinsys |
Käyttäjien hallinta (GSE) |
x |
|
|
GeoGebra |
Matematiikan opetusohjelma |
|
|
anonyymisti kirjautuminen |
Scratch |
Ohjelmoinnin opetusohjelma |
|
|
anonyymisti kirjautuminen |
Kahoot |
Kysely/ testityökalu |
|
|
anonyymisti kirjautuminen |
|
|
|
|
|
Socrative |
Kysely/ testityökalu |
|
|
anonyymisti kirjautuminen |
Ekapeli |
Opetuspeli |
|
|
Selainversio, kirjaudutaan lempinimellä |
Lego Mindstormers |
Opetusohjelma |
|
|
Ei tarvitse kirjautua |
|
|
|
|
|
Lista täydentyy vielä...