Vecka 23
Nu har första veckan i juni gått och vi har varit mycket utomhus. På gården har vattenlekar och lekar i sandlådan varit barnens favoriter. Vi har även gjort sommarpyssel med gafflar. 🌻
På fredagen fick en del av barnen gå med Sydväst och Babord till Annaparken. Andra fick fortsätta med pyssel. 🌸
Styrbord önskar trevlig helg. 🚢
På fredagen fick en del av barnen gå med Sydväst och Babord till Annaparken. Andra fick fortsätta med pyssel. 🌸
Styrbord önskar trevlig helg. 🚢