Vecka 23

Nu har första veckan i juni gått och vi har varit mycket utomhus. På gården har vattenlekar och lekar i sandlådan varit barnens favoriter. Vi har även gjort sommarpyssel med gafflar. 🌻

På fredagen fick en del av barnen gå med Sydväst och Babord till Annaparken. Andra fick fortsätta med pyssel. 🌸

Styrbord önskar trevlig helg. 🚢