Vecka 22
Veckan började med gränsöverskridande verksamhet tillsammans med Kompassen. 🧭Under tisdagen och onsdagen övade vi inför vänskapsfesten. Stort tack till alla som deltog! 🌸
Torsdagen började med samling utomhus som avbröts av brandalarm och utrymningsövning. 🚒
För oss gick det smidigt att förflytta oss till samlingsplatsen då vi redan var ute. Efteråt lekte vi utomhus resten av morgonen. ⛱️
Veckan avslutades med Mulleskog i Annaparken, vilket var mycket uppskattat av alla. 🩷
Trevlig helg önskar Styrbord! 🚢
Torsdagen började med samling utomhus som avbröts av brandalarm och utrymningsövning. 🚒
För oss gick det smidigt att förflytta oss till samlingsplatsen då vi redan var ute. Efteråt lekte vi utomhus resten av morgonen. ⛱️
Veckan avslutades med Mulleskog i Annaparken, vilket var mycket uppskattat av alla. 🩷
Trevlig helg önskar Styrbord! 🚢