Vecka 22

Veckan började med gränsöverskridande verksamhet tillsammans med Kompassen. 🧭Under tisdagen och onsdagen övade vi inför vänskapsfesten. Stort tack till alla som deltog! 🌸

Torsdagen började med samling utomhus som avbröts av brandalarm och utrymningsövning. 🚒

För oss gick det smidigt att förflytta oss till samlingsplatsen då vi redan var ute. Efteråt lekte vi utomhus resten av morgonen. ⛱️

Veckan avslutades med Mulleskog i Annaparken, vilket var mycket uppskattat av alla. 🩷

Trevlig helg önskar Styrbord! 🚢