6.8 Sovellusta
6.08 Ekotehtävä 1
6.08 Ekotehtävä 2
6.08 Treeni 1
6.08 Treeni 2
6.08 Tsemppi 1
6.08 Tsemppi 2
6.08 Jokeri
6.08 Kotiboksi 1
6.08 Kotiboksi 2
6.08 Tutkimustehtävä: Lemmikit
Tehkää luokkanne oppilaiden lemmikkieläimistä prosentuaalinen taulukko.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia lähettää mitään.
Kimppatehtävä: Satanen
Pelaajat heittävät kahta noppaa vuorotellen.
Noppien silmäluvuista tehdään luku esim.6 ja 1 voi olla 61 tai 16, kuten pelaaja haluaa. Pelaaja vähentää luvun 500:sta.
Noppia heitetään vuorotellen.
Pelaaja, joka pääsee ensimmäisenä tasan lukuun 100 on voittaja.
Jos luku menee alle 100, täytyy pelaajan palata lukuun 200.
Noppien silmäluvuista tehdään luku esim.6 ja 1 voi olla 61 tai 16, kuten pelaaja haluaa. Pelaaja vähentää luvun 500:sta.
Noppia heitetään vuorotellen.
Pelaaja, joka pääsee ensimmäisenä tasan lukuun 100 on voittaja.
Jos luku menee alle 100, täytyy pelaajan palata lukuun 200.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia lähettää mitään.
6.08 Selosta omin sanoin
Kerro omin sanoin, mikä tällä sivulla on tärkeää. Vinkkiä saat Jeleppi-taulusta, vinkkivideoista ja muista ohjeista. Voit liittää selostukseen kuvia, kaavioita, diagrammeja tai esimerkkilaskuja.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia lähettää mitään.
6.08 Ompputehtävä
Tee ikioma tehtävä jaettavaksi muille luokan oppilaille tai opettajalle. Tehtävässä tulisi tarvita sivulla käsiteltäviä lasku- ja ongelmanratkaisutaitoja.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia lähettää mitään.