Selkokieli
Selkokieli on helppoa suomea
Selkokieli on helppoa suomea.
Kun haluat oppia suomea,
sinun kannattaa lukea ja kuunnella paljon suomea.
Kun haluat oppia suomea,
sinun kannattaa lukea ja kuunnella paljon suomea.

Selkosanomat
Selkosanomat
Selkosanomat on selkokielinen sanomalehti.
Selkosanomissa on uutisia Suomesta ja maailmalta.
Tekstit on kirjoitettu helpolla suomella.
Voit myös kuunnella tekstit.
Selkosanomissa on uutisia Suomesta ja maailmalta.
Tekstit on kirjoitettu helpolla suomella.
Voit myös kuunnella tekstit.
Selkouutiset (YLE)
YLE on Suomen yleisradio.
YLE julkaisee myös selkouutisia.
Voit katsoa uutisvideoita, kuunnella uutisia ja lukea tekstejä.
Selkouutisissa kaikki on selkokielellä.
Sivulla on myös kysymyksiä.
Niiden avulla voit testata,
ymmärsitkö uutiset.
YLE julkaisee myös selkouutisia.
Voit katsoa uutisvideoita, kuunnella uutisia ja lukea tekstejä.
Selkouutisissa kaikki on selkokielellä.
Sivulla on myös kysymyksiä.
Niiden avulla voit testata,
ymmärsitkö uutiset.