Kevätretki Katariinan puistoon<3

Viikko aloitettiin leikkipäivällä rakenteluleikeillä<3

Tiistaina suunnattiin kevätretkelle Katariinan puistoon bussiautolla<3
Mentiin muumipuistoon, leikkikentälle ja isoon hämähäkkikiikkuun kiikkumaan<3

Leikkien välissä syötiin vähän välipalaa. MEILLÄ OLI NIIN KIVAA!<3


Metsäretkellä etsittiin lasten lokeromerkkejä metsästä<3
Hienosti löydettiin kaikki :)

Palapelien tekoa pienryhmissä<3

Taitavia pikkuisia<3

Ensimmäistä kertaa tällä toimintakaudella päästiin jumppasaliin!
VITSI SITÄ RIEMUN MÄÄRÄÄ, KUN PÄÄSTIIN JUOKSEMAAN YMPÄRI SALIA! :D

Ajeltiin mahalaudoilla pitkin salia ja rakennettiin lopuksi mahalaudoista juna!
Helena veti junaa pitkin salia!<3
TÄMÄ OLI LAPSISTA SUPERHAUSKAA! :DHYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!<3