Kevätretki Katariinan puistoon<3


Viikko aloitettiin leikkipäivällä rakenteluleikeillä<3



Tiistaina suunnattiin kevätretkelle Katariinan puistoon bussiautolla<3
Mentiin muumipuistoon, leikkikentälle ja isoon hämähäkkikiikkuun kiikkumaan<3


Leikkien välissä syötiin vähän välipalaa. MEILLÄ OLI NIIN KIVAA!<3




Metsäretkellä etsittiin lasten lokeromerkkejä metsästä<3
Hienosti löydettiin kaikki :)


Palapelien tekoa pienryhmissä<3


Taitavia pikkuisia<3


Ensimmäistä kertaa tällä toimintakaudella päästiin jumppasaliin! 
VITSI SITÄ RIEMUN MÄÄRÄÄ, KUN PÄÄSTIIN JUOKSEMAAN YMPÄRI SALIA! :D

Ajeltiin mahalaudoilla pitkin salia ja rakennettiin lopuksi mahalaudoista juna!
Helena veti junaa pitkin salia!<3

TÄMÄ OLI LAPSISTA SUPERHAUSKAA! :D

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!<3