10.6.

Iloa, onnistumista ja yhdessä tekemistä riitti taas kaikille kun otettiin esiin leikkivarjo ja ”maalattiin” vedellä seinää. Ohjelmassa oli myös saippuakuplia ja katuliiduilla piirtämistä. Kaikilla taisi olla aika kivaa.