Leikkiä ja veden tutkimista💧🧊❄️


Leikkiaikana lapset rakensivat hienon "kodin" ja laittoivat autot säntillisesti riviin parkkiruutuihin.  


Kävimme tiikerinpentujen kanssa läpi veden erilaisia olomuotoja. Laseissa oli vesi, lumi ja jää. Mietimme mm.
milloin vesi muuttuu jääksi tai höyryksi (höyryn katsoimme Ipadilta). Katsoimme luupilla lähemmin lunta, mutta hiutaleita emme saaneet erotelleeksi lämmön takia, niitä olisi tarkoitus katsoa ulkona kun seuraavan kerran sataa lunta. Mietimme myös mihin vettä tarvitaan ja mitä veden kanssa voi tehdä. Aiheesta on tarkoitus jatkaa seuraavalla viikolla. 


Lopuksi rentoutusta😊

Kommentit

Kirjaudu sisään lisätäksesi tähän kommentin