đż Aurinkoista kesÀÀ kaikille!
đ Onnittelut peruskoulun pÀÀttĂ€neille!

TÀnÀÀn juhlimme teitÀ, jokaista nuorta, joka pÀÀttÀÀ peruskoulun.
Peruskoulu on antanut teille tietoja ja taitoja, mutta yhtÀ tÀrkeitÀ ovat ne hetket, joissa olette olleet ystÀviÀ toisillenne, tukeneet, yrittÀneet uudelleen ja löytÀneet oman voimanne. NÀmÀ asiat eivÀt nÀy numeroissa, mutta ne nÀkyvÀt elÀmÀssÀ  ja kantavat pitkÀlle.
LÀmpimÀt onnittelut ja kaikkea hyvÀÀ teille, jotka jatkatte nyt matkaanne kohti uusia unelmia ja mahdollisuuksia.
Koulu haluaa lÀmpimÀsti kiittÀÀ kaikkia oppilaita, huoltajia ja henkilöstöÀ yhteisestÀ ja arvokkaasta lukuvuodesta. Olette kaikki tehneet hienoa työtÀ!
Nyt on aika hengĂ€htÀÀ, nauttia auringosta ja kerĂ€tĂ€ voimia tulevaan. âïž Toivotamme teille kaikille aurinkoista, rauhallista ja virkistĂ€vÀÀ kesÀÀ!
đ Koulun vĂ€ki