s2
1. Mikä puu se on?
2. Missä puu kasvaa?
3. Miltä puu näyttää?
4. Miten puu lisääntyy?
5. Tekeekö puu marjoja? Minkä värisiä marjoja?
6. Mitkä eläimet saavat puusta ruokaa?
7. Mitä hyötyä ihmiselle on puusta?
+ Tee puuhun liittyvä piirrustus, runo tai kertomus.
2. Missä puu kasvaa?
3. Miltä puu näyttää?
4. Miten puu lisääntyy?
5. Tekeekö puu marjoja? Minkä värisiä marjoja?
6. Mitkä eläimet saavat puusta ruokaa?
7. Mitä hyötyä ihmiselle on puusta?
+ Tee puuhun liittyvä piirrustus, runo tai kertomus.