Uutisia selkokielellä
Uutisia selkokielellä
Yle Selkouutiset
Yle Selkouutiset kertoo uutiset helpolla suomen kielellä.
Voit harjoitella kuuntelemalla tai lukemalla.
Lopussa voit testata oppimasi.
Voit harjoitella kuuntelemalla tai lukemalla.
Lopussa voit testata oppimasi.
Uutisia kuvilla - Selkosanomat
Uutisia kuvien ja helpon tekstin avulla kerrottuna.
Etusivun uutiset
Suomea koskevat uutiset
Maailman uutiset
Urheilu-uutiset
Kulttuuriuutiset
Arkiuutiset
Uutisarkisto
Etusivun uutiset
Suomea koskevat uutiset
Maailman uutiset
Urheilu-uutiset
Kulttuuriuutiset
Arkiuutiset
Uutisarkisto
Selkosanomat
Selkosanomat on selkokielinen ajankohtaislehti internetissä.
Selkokieli tarkoittaa sitä, että tekstiä on helpompi lukea.
Voit myös kuunnella uutisia ja seurata samalla tekstiä näytöltä.
Selkokieli tarkoittaa sitä, että tekstiä on helpompi lukea.
Voit myös kuunnella uutisia ja seurata samalla tekstiä näytöltä.