Bingel

Bingel-pelimaailma

Bingel on tehtävien tekemiseen tarkoitettua verkossa sijaitsevaa alusta, jossa oppilas voi harjoitella koulussa käytössä olevien Sanoma Pro -kustantajan kirjasarjojen sisältöjä myös kotona.

Miten Bingel toimii?

Osoitteessa www.bingel.fi oppilaat harjoittelevat saarella, joka on kullekin vuosiluokalle erilainen. Saaren eri osissa sijaitsee alueita, joista lapsi löytää koulussa käyttämiään Sanoma Pron oppikirjasarjoja. Näin hän voi valita saarelta klikkaamalla jonkin alueen ja sitä kautta tehtäviä kyseisestä aineesta.

Kun oppilas on kirjautunut, hän tulee omalle etusivulleen palvelussa. Hän voi tehdä opettajan valmiiksi valitsemia tehtäviä, tai navigoida vapaasti saarella ja valita itse harjoitukset.

Harjoituksia tekemällä voi kerätä pingpingiä, Bingelin pelirahaa. Pingpingillä lapsi voi pelata lyhyitä hauskuuttavia pelejä tai hankkia asusteita omalle Avatar-hahmolleen. Avatar-hahmon voi luoda ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä. Hahmo on mukana lapsen seikkailuissa saarella, ja antaa vinkkejä tehtävien tekemiseen.

Miten lapsenne pääsee kirjautumaan Bingeliin?

Bingeliin voi kirjautua valitsemalla osoitteesta www.bingel.fi vaihtoehdon ”oppilas”. Alta löydätte tiedot, joita oppilas tarvitsee tunnistautuakseen. Tunnuksilla voi kirjautua Bingeliin miltä tahansa internetyhteyden omaavalta tabletilta tai tietokoneelta.

- Koulukoodi: 5273

- Luokka: 6

- Oppilaan tunniste ja salasana on jaettu koulussa oppilaille.

Haluatteko lisätietoa?

Löydätte lisää tietoa Bingelistä osoitteesta www.sanomapro.fi/bingel

Peda.net käyttää vain välttämättömiä evästeitä istunnon ylläpitämiseen ja anonyymiin tekniseen tilastointiin. Peda.net ei koskaan käytä evästeitä markkinointiin tai kerää yksilöityjä tilastoja. Lisää tietoa evästeistä