3.6 Jakolaskun tarkistaminen
03.06 Ekotehtävä 1
03.06 Ekotehtävä 2
03.06 Treeni 1
03.06 Treeni 2
03.06 Tsemppi 1
03.06 Tsemppi 2
03.06 Jokeri
03.06 Kotiboksi 1
03.06 Kotiboksi 2
03.06 Tutkimustehtävä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia lähettää mitään.
03.06 Kimppatehtävä
Kimppatehtävänä on laatia jakojäännöspeli. Peliä varten tarvitaan pelilauta, johon piirretään reitti. Reitin jokaiselle askelmalla asetetaan luku lukualueelta 7–60. Sama luku voi esiintyä kahdesti ja matkalla maaliin voi olla useita reittivaihtoehtoja. Katso esimerkkikuvaa pelilaudan perusideasta. Perusidean pohjalta peliä voi kehittää mieleiseensä suuntaan.
Pelin kulku
Pelaaja heittää noppaa. Pelaaja jakaa lähtöruudussa olevan luvun nopan silmäluvulla, jonka jälkeen hän saa edetä yhtä monta askelta kuin laskun jakojäännös on. Esimerkiksi silmäluvulla 4 tulee lähtöruutuun lasku 23 : 4 = 5, jää 3. Pelaaja voi edetä kolme askelta. Jos jakojäännöstä ei tule, pelaajan tulee pysytellä paikoillaan.
03.06 Kimppatehtävä: Kerro pelikokemuksestasi tässä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia lähettää mitään.
03.06 Selosta omin sanoin
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia lähettää mitään.
03.06 Ompputehtävä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia lähettää mitään.