Ohjelmointia

KhanAcademyssa auton liikkuminen

1. Ohjelmoi Khan Academyssä auto 

2. Lisää kaikkien ohjelmakoodien ympärille muuttujan sisältävä funktio komennolla

var draw = function() {

KOPIOI TÄNNE AIEMMIN OHJELMOIMASI AUTO 

}

3. Luo ensimmäiselle riville ohjelmakoodia muuttuja x ja aseta siihen luku 0 komennolla var x = 0;

4. Tämän jälkeen liitä muuttuja osaksi koordinaatteja oikeisiin paikkoihin eli niihin asioihin, joiden haluat liikkuvan

5. Lopuksi vielä tarkista, että onnistut saamaan auton liikkeelle kasvattamalla muuttujaa sopivasti joka kierroksen jälkeen 

PALAUTA RUUTUKAAPPAUSKUVA VIEREISEEN PALAUTUSKANSIOON

Lisätehtävänä nopeimmille on saada auto pysymään kuvaruudussa koko ajan

Peda.net käyttää vain välttämättömiä evästeitä istunnon ylläpitämiseen ja anonyymiin tekniseen tilastointiin. Peda.net ei koskaan käytä evästeitä markkinointiin tai kerää yksilöityjä tilastoja. Lisää tietoa evästeistä