2.6 Kertominen kaksinumeroisella luvulla
2.06 Ekotehtävä 1
2.06 Ekotehtävä 2
2.06 Treeni 1
2.06 Treeni 2
2.06 Tsemppi 1
2.06 Tsemppi 2
2.06 Jokeri
2.06 Kotiboksi 1
2.06 Kotiboksi 2
2.06 Tutkimustehtävä
2.06 Kimppatehtävä - Noppis
Jokainen pelaaja heittää vuorotellen kahta noppaa. Noppien silmäluvuista pelaaja saa tehdä haluamansa kertotaulun. Esimerkiksi silmäluvuista 3 ja 6 pelaaja saa tehdä joko luvun 36 tai 63. Vastauksesta tulee tehdä oikea kertotaulu kuten 36 = 6 · 6 tai 63 = 9 · 7.
Jokaisesta oikeasta vastauksesta saa yhden pisteen. Jos nopan luvuista ei saa kertolaskun vastausta, vuoro siirtyy seuraavalle. Voittaja on se, joka saa ensiksi esimerkiksi 10 pistettä.
Jokaisesta oikeasta vastauksesta saa yhden pisteen. Jos nopan luvuista ei saa kertolaskun vastausta, vuoro siirtyy seuraavalle. Voittaja on se, joka saa ensiksi esimerkiksi 10 pistettä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia lähettää mitään.
2.06 Ompputehtävä
Tee ikioma tehtävä jaettavaksi muille luokan oppilaille tai opettajalle. Tehtävässä tulisi tarvita sivulla käsiteltäviä lasku- ja ongelmanratkaisutaitoja.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia lähettää mitään.
2.06 Selosta omin sanoin
Kerro omin sanoin, mikä tällä sivulla on tärkeää. Vinkkiä saat Jeleppi-taulusta, vinkkivideoista ja muista ohjeista. Voit liittää selostukseen kuvia, kaavioita, diagrammeja tai esimerkkilaskuja.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia lähettää mitään.