4.7 Desimaaliluvun jakaminen
4.07 Ekotehtävä 1
4.07 Ekotehtävä 2
4.07 Treeni 1
4.07 Treeni 2
4.07 Tsemppi 1
4.07 Tsemppi 2
4.07 Jokeri
4.07 Kotiboksi 1
4.07 Kotiboksi 2
4.07 Tutkimustehtävä
4.07 Kimppatehtävä – Aivojumppa
Pelaajat istuvat ringissä ja heittävät jonkin sovitun pehmeän esineen vuorotellen toisilleen. Heittäjä saa esittää jakolaskutehtävän, jonka kiinniottajan tulee ratkaista, esimerkiksi 56 : 2 tai 102 : 2. Väärästä vastauksesta putoaa pelistä pois. Voittaja on viimeksi peliin jäänyt pelaaja.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia lähettää mitään.
4.07 Selosta omin sanoin
Kerro omin sanoin, mikä tällä sivulla on tärkeää. Vinkkiä saat Jeleppi-taulusta, vinkkivideoista ja muista ohjeista. Voit liittää selostukseen kuvia, kaavioita, diagrammeja tai esimerkkilaskuja.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia lähettää mitään.
4.07 Ompputehtävä
Tee ikioma tehtävä jaettavaksi muille luokan oppilaille tai opettajalle. Tehtävässä tulisi tarvita sivulla käsiteltäviä lasku- ja ongelmanratkaisutaitoja.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia lähettää mitään.