Pelejä ja sähköisiä materiaaleja
Koodauspelejä
Kymppi-kirjan matematiikan digitehtävät
Digitehtäviä voi pelata tietokoneella, taulutietokoneella tai älypuhelimellakin, jos sormet ovat näppärät.
1. Avaa selain ja mene osoitteeseen https://oppimisymparisto.sanomapro.fi/
2. Klikkaa ruudun oikeasta ylänurkasta kohdasta oppilaan avain ja kirjoita ruutuun 2ratsu
3. Valitse vuosiluokka 1 ja oppiaineeksi matematiikka
4. Avaa tehtävävalikko klikkaamalla Kymppi-kirjan kuvaa ja avaa oppilaan digitehtävät
5. Valitse syksy ja tehtäviä haluamastasi aiheesta
Tässä qr-koodi sanomapron sivuille
1. Avaa selain ja mene osoitteeseen https://oppimisymparisto.sanomapro.fi/
2. Klikkaa ruudun oikeasta ylänurkasta kohdasta oppilaan avain ja kirjoita ruutuun 2ratsu
3. Valitse vuosiluokka 1 ja oppiaineeksi matematiikka
4. Avaa tehtävävalikko klikkaamalla Kymppi-kirjan kuvaa ja avaa oppilaan digitehtävät
5. Valitse syksy ja tehtäviä haluamastasi aiheesta
Tässä qr-koodi sanomapron sivuille