Tervetuloa kesä 2026!!!
Kiitokset kaikille kuluneesta kouluvuodesta; erityisesti toiminnan järjestäjille ja osallistuneille:)
Ensi vuonnakin tukarit järkkäilee välkkätoimintaa ja toiveita voi kertoilla ja toki myös tulla mukaan toteuttamaan kaikenlaista kaikille:)
Rentouttavaa ja aurinkoista kesää kaikille!
p.s. koulu alkaa keskiviikkona 12.8. klo 8-12; tervetuloa!
Ensi vuonnakin tukarit järkkäilee välkkätoimintaa ja toiveita voi kertoilla ja toki myös tulla mukaan toteuttamaan kaikenlaista kaikille:)
Rentouttavaa ja aurinkoista kesää kaikille!
p.s. koulu alkaa keskiviikkona 12.8. klo 8-12; tervetuloa!