Tervetuloa kesä 2026!!!

Kiitokset kaikille kuluneesta kouluvuodesta; erityisesti toiminnan järjestäjille ja osallistuneille:)

Ensi vuonnakin tukarit järkkäilee välkkätoimintaa ja toiveita voi kertoilla ja toki myös tulla mukaan toteuttamaan kaikenlaista kaikille:)

Rentouttavaa ja aurinkoista kesää kaikille!

p.s. koulu alkaa keskiviikkona 12.8. klo 8-12; tervetuloa!