Kesä alkoi
Kesäkuun ensimmäinen päivä alkoi tutuilla palloleikeillä; kopittelulla, Pokemon pallolla ja tunnelipallolla. Tiistaina lapset askartelivat laavulla kesäkoristeita päiväkodille. Kädentaidot karttuivat kun leikattiin spiraalin muotoista suikaletta johon liimattiin kauniita kukkia koristeeksi. Viikolla kylvettiin päiväkodin pihaan porkkanaa ja koristekukkia. Toivotaan että niistä kasvaa kauniita kukkasia kesän iloksi 🌺 Vietimme myös ulkolelupäivää metsässä. Loppuviikosta etsimme ötököitä kuvasuunnistuksessa ja lauloimme ötökkälauluja🦋🕷🐞