Palahahmon rakentaminen Toon Boomissa

Palahahmon rakentaminen Toon Boomissa

Kuinka Character sheetin hahmo puretaan vartalon osiin, niin että sitä voi animoida.

Harmony Stage User Guide: Chapter10: Building a Character s.465

  1.  hahmon tuonti Toon Boomiin ja Hahmon eri kuvakulmien purkaminen eri frameille Jos on tehnyt turnaroundin Toon Boomilla, tätä ei tarvitse tehdä.
  2. Nimeämiskäytännöt ja Hahmon vartalon osien purkaminen eri layereille User guide s. 673, 675-684 (ei tarvitse tehdä, kuin yhdestä suunnasta: edestä tai sivulta)
  3. Tässä vaiheessa kannattaakin tehdä: Pivotien (navat) määrittely User guide s. 718-724
  4. vartalon osien siistiminen User guide s. 685-690
  5.  Nivelliitosten fiksaus User guide s. 685-690
  6. riggaaminen User guide s. 698-714
  7. hahmon optimointi User guide s. 725-729
  8. Hahmon vienti libraryyn  User guide 730- 733
  9. Exporttaa valmis rigattu hahmo swf-muodossa Toon Boomista. Palauta swf-tiedosto tänne.

  10. Ota printscreen (näyttökaapaus) rigatusta hahmosta. Siinä on auki kaikki rigatut layerit kts. Malli

  11. Julkaise hahmo blogissasi nimellä "Rigattu hahmo" ja tuo linkki palautukseen

Rigatun hahmon palautus

1. Exporttaa valmis rigattu hahmo jossain kuvatiedostomuodossa Toon Boomista.
2. Ota printscreen (näyttökaapaus) rigatusta hahmosta. Siinä on auki kaikki rigatut layerit kts. Malli
3. Vie kuvat blogiisi, Nimeä tehtävä "Rigattu hahmo" ja tuo linkki tänne
  • Palauta linkki

Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia lähettää mitään.

Peda.net käyttää vain välttämättömiä evästeitä istunnon ylläpitämiseen ja anonyymiin tekniseen tilastointiin. Peda.net ei koskaan käytä evästeitä markkinointiin tai kerää yksilöityjä tilastoja. Lisää tietoa evästeistä