Peda.net > Verkkoveräjien etusivu > Konnevesi > Konneveden lukio > OPPIMISPELIT JA VIRTUAALISET YMPÄRISTÖT > Svenska sidor >>

OPPIMISPELIT JA VIRTUAALISET YMPÄRISTÖT

YLLÄPITOON >>    
Uudet lukiosivut rakenteilla!
https://peda.net/konnevesi/lukio
Tiedote päivitetty: 04.06.2014 13:51

Löytöretki 6-seminaari ti 30.9.2014

RSS
 

Löytöretki 6-seminaari

Löytöretki 6-seminaari ti 30.9.2014

Konneveden lukiossa

Aiheena:
SÄHKÖISET YLIOPPILASKIRJOITUKSET,MISSÄ MENNÄÄN OPPIAINEISSA?
sähköinen arviointi,
sähköiset ja avoimet oppimateriaalit,
3D-tulostus sekä
MOBIILIoppiminen.

Ilmoittautuminen alla olevasta linkistä.
 

Ilmoittaudu Löytöretki toiseen maailmaan 6-seminaariin Konnevedellä

 
 

Löytöretkillä toisessa maailmassa vol 1 ja vol 2 pdf

 

OVI-koordinaation seminaari OPH:ssa 17.12.2013

 

OVI -hankkeen koordinaatioseminaari 17.12.2013 OPH:ssa

 
 

KEOS 9.11.2013

 

Löytöretki V 1.10.2013 Tallenteet ja materiaalit

Löytyvät nyt aliveräjästä tuosta vasemmalta!

Antoisia hetkiä upeitten luentojen parissa!

 
 

Konnevesi kärjessä

Konnevesi kärjessä
 

Tervetuloa Löytöretki VI -seminaariin Syviin Metsiin 30.9.2014

LÖYTÖRETKI VI -SEMINAARI 30.9.2014 KONNEVEDELLÄ


Ensi vuoden Löytöretkellä tutustutaan sähköisiin oppimateriaaleihin ja sähköisiin ylioppilaskirjoituksiin. Aihealueilta saadaan käytännön esimerkkejä ja mielenkiintoisia demonstraatioita
Oppimispelit ja virtuaalimaailmat ovat uudella, mielenkiintoisella tavalla esillä.
3-D tulostuksesta saadaan lisää käytännön esimerkkejä.
Mielenkiintoiset yritykset esittelevät laitteitaan ja oppimisratkaisujaan.

Seminaarin osallistumismaksu tulee olemaan 50 €.

Varaa kalenteriisi ti 30.9.2014 ja tule Löytöretkelle hakemaan ratkaisuja oppimisen haasteisiin!

Jos haluat esiintyä seminaarissa ja kertoa muille mielenkiintoisia oppimisratkaisujasi tai haluat esitellä yrityksesi tuotteita, ota yhteyttä meihin.

ILMOITTAUTUMINEN ON JO AVATTU !
TERVETULOA SYVIIN METSIIN!
 
 
 

Opetushallitukselta suositukset sosiaalisen median opetuskäytöstä

Opetushallituksen lehdistötiedote 21.3.2012 Opetushallitus on antanut esi- ja perusopetuksen, lukiokoulutuksen ja ammatillisen peruskoulutuksen järjestäjille suositukset sosiaalisen median opetuskäytöstä. Suosituksilla edistetään oppilaiden tasavertaisia mahdollisuuksia oppia sosiaalisen median käyttöä osana tietoyhteiskunnan kansalaistaitoja
RSS
 
 

Lisärahoitusta Opetushallitukselta

Opetushallitus on myöntänyt (21.1.2011) Konneveden kunnalle/lukiolle 124 000€ avustusta (131 00€ hankkeelle) OVI-hankkeeseen, Oppimispelit ja virtuaaliset ympäristöt koordinointihanke.
Hanke jatkuu siten vuoden 2013 loppuun saakka.
Lämmin kiitos yhteistyökumppaneillemme ja rahoittajalle.
 
 

 

 

Tervetuloa OVI-hankkeen sivuille!

OVI-lyhenne tulee sanoista Oppimispeleihin ja virtuaalimaailmoihin perustuvat ratkaisut tukemassa opetuksen laatua ja uudistumiskykyä. Kyseessä on opetushallituksen rahoittama hanke, jonka päätavoite on edistää virtuaalisten oppimisympäristöjen (erityisesti virtuaalimaailmojen) ja pelinomaisten oppimissovellusten pedagogisesti mielekästä opetuskäyttöä.

Haluamme esitellä opettajille erityisesti matalan kynnyksen peli- ja virtuaaliympäristöratkaisuja, pieniä palasia, joita kuka tahansa opettaja uskaltaa kokeilla omassa arjessaan.

 
Kuva
 
 

Seuraa Oppiminen.fi blogia

Kouluun läheltä ja kaukaa – Etäopetus erityistilanteissa -tutkimus selvittää etäopetuksen käytäntöjä lapsen sairastuessa tai perheen muuttaessa ulkomaille. Huhti-toukokuussa 2013 keräsimme verkkokyselyllä aineistoa näistä etäopetustila...
Tänä syksynä Itä-Suomen, Turun, Helsingin ja Lapin yliopiston opiskelijat saivat verkkokurssilla tehtäväkseen tutustua "uunituoreeseen" Lukiolainen tieto- ja viestintätekniikan käyttäjänä -raporttiin. Tässä kirjoituksessa tuon esille opisk...
KEOS-tapahtuma keräsi Jyväskylän Paviljongin täyteen opetusalan ammattilaisia 9.11.2013. Oppimisympäristöjen kehittämiseen paneuduttiin Jyväskylän ammattikorkeakoulun Dynamo-auditoriossa Juha Paanasen johdolla. Pelit ja virtuaalimaailmat Tuula Nousiainen Jyväskylän yliopistosta avasi meille pelien oppimiskäytön käsitteitä. Miten peli eroaa leikistä? Perinteisissä digipeleissä pelaaja voi suoraan vaikuttaa pelin sisällä. Korkean tason peleissä pelaaja kohtaa muita hahmoja, joko muita pelaajia tai pelin sisäisiä hahmoja, [...]
 

Lomakkeet

Kiitos osallistumisestasi Löytöretki toiseen maailmaan-seminaariin Keski-Palokan koululla 3.5.2012 klo 14-17! Toivomme sinulta lyhyttä palautetta seminaarista, jotta voimme kehittää toimintaamme sujuvammaksi ja paremmin opettajien tarpeita vastaavaksi.
 
 
 

 

 

Mappi